Loading color scheme

Xριστίνα Κατσανδρή Ημέρες ενσυνείδησης

TPL_IN

  

Μητέρα , φιλόλογος, ψυχολόγος, wellness mentor and coach, ayurvedic practitioner, δασκάλα yoga . Η Χριστίνα Κατσανδρή , η όμορφη πρόεδρος μας δίνει μια ευαίσθητη οπτική της ζωής και μας ταξιδεύει στον κόσμο της ηρεμίας , της συγκέντρωσης , της ελπίδας . Με έξυπνες συμβουλές για να ομορφύνουμε τις δύσκολες ημέρες μας .



 Αυτοφροντίδα και ενσυνείδηση! Δύο λέξεις που
εκφράζουν σεβασμό, σεβασμό στο σώμα σου, στα όριά σου, στις ανάγκες σου, στο
πώς να ελέγχεις τις σκέψεις σου.Νιώθουμε ευάλωτοι. Ας κινηθούμε με οδηγό τον αυτοσεβασμό, χωρίς φόβο,
υπερβολή και αδιαφορία για αυτό που συμβαίνει. Ας δείξουμε σεβασμό απέναντι στον
εαυτό μας και στους συνανθρώπους μας. Αυτές οι μέρες μας δίνουν την ευκαιρία να
προσέξουμε τον εαυτό μας, να κάνουμε σωστές διατροφικές επιλογές που θα
ενισχύσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ποιοτικός ύπνος για ξεκούραση και
ιδιαίτερη σημασία σε αυτά που ζητάει το σώμα μας!


Τα σχολεία έκλεισαν, τα παιδιά μας είναι στο σπίτι και ίσως προκύπτουν
δυσκολίες. Το σημαντικό είναι να είμαστε όλοι καλά. Εσύ, εγώ, τα παιδιά μας, όλοι
μας. Γιατί όλοι είμαστε συνδεδεμένοι.
Τώρα είναι η ευκαιρία να εξερευνήσουμε ποιοι πραγματικά είμαστε και πώς
είμαστε και να ανακαλύψουμε την πιο λαμπερή και φωτεινή εκδοχή μας. Ας
λειτουργήσουμε με ευθύνη, αγάπη και σεβασμό.


Σας προτείνω λοιπόν εδώ κάποια εργαλεία για αυτή την περίοδο με τα οποία
μπορείτε καθημερινά να φροντίζετε το νου και το σώμα σας!
- Φροντίστε για την ξεκούρασή σας
- Ακούστε και νιώστε τα μηνύματα που σας στέλνει το σώμα σας
- Κινηθείτε και πράξτε με ενσυνειδητότητα
- Προσέξτε τη διατροφή σας με επιλογές που ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό
- Μην αγχώνεστε, μην πανικοβάλλεστε, μην αδιαφορείτε. Οι αρνητικές σκέψεις
αποδεδειγμένα βλάπτουν το ανοσοποιητικό. Επίγνωση στο σώμα και στις
σκέψεις λοιπόν.
- Κάθε πρωί ξεκινήστε την ημέρα πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με το χυμό
από μισό λεμόνι. Συμβάλει στην υγεία και στην ευεξία.
- Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με φρέσκα λαχανικά όπως μαρούλι, σπανάκι,
καρότα, γλυκοπατάτα, αβοκάντο, μπρόκολο, κουνουπίδι, παντζάρια, λάχανο,
κρεμμύδι και σκόρδο. Πολλά φρούτα για ευεξία, ενέργεια και θετικότητα στο
ανοσοποιητικό μας. Όσπρια, όπως φακές, καστανό ρύζι, κινόα και
δημητριακά ολικής αλέσεως. Ξηροί καρποί όπως φουντούκια, αμύγδαλα,
καρύδια, κράνμπερις, γκότζι μπέρι, λιναρόσπορος κλπ. Ψάρι, γιαούρτι και
αυγά. Νερό!!! Καθαρίζει και αποτοξινώνει τον οργανισμό! Μπαχαρικά όπως
κουρκουμάς και τζίντζερ, πιπέρι καγιέν και τσίλι. Πολλά βότανα και ζεστά
αφεψήματα όπως πράσινο τσάι, τσάι του βουνού, φασκόμηλο και ευκάλυπτο.
- Αρωματίστε το χώρο σας με αιθέρια έλαια λεβάντας! Αν νιώθετε ότι το
χρειάζεστε για να χαλαρώσετε πάρτε ένα συμπλήρωμα βαλεριάνας
εμπλουτισμένο με βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μπορείτε επίσης να
λαμβάνετε ένα συμπλήρωμα προβιοτικών.
- Αντί για ζάχαρη προτιμείστε το μέλι! Η ζάχαρη ρίχνει πολύ το ανοσοποιητικό
σύστημα! Αν μπορείτε κόψτε τη εντελώς.
- Αποφύγετε τα αλλαντικά, τα αναψυκτικά, τα τηγανητά, τον καφέ και το
αλάτι. Αποφύγετε επίσης το κάπνισμα.
- Συμπληρώματα που μπορούν να βοηθήσουν είναι η βιταμίνη C, ο
ψευδάργυρος, ο σίδηρος (όπου υπάρχει έλλειψη), το μαγνήσιο, τα ω3, η
βιταμίνη D και βιταμίνες Β.
- Απαραίτητη για το σώμα η άσκηση. Περπάτημα, γυμναστική, yoga, χορός ή
οποιαδήποτε κίνηση κάνει το σώμα μας να αισθάνεται καλά.
- Απολαύστε ένα αναζωογονητικό ντουζ το πρωί και ένα χαλαρωτικό
αφρόλουτρο το βράδυ. Βουρτσίστε προσεκτικά τα δόντια σας και τη γλώσσα
σας γιατί εκεί πρώτα μαζεύονται όλα τα μικρόβια και οι τοξίνες.
- Αποφύγετε τις πολλές ώρες στον υπολογιστή και αν εργάζεστε από το σπίτι
κάντε συχνά διαλείμματα. Οι αναπνοές στον καθαρό αέρα βοηθούν πολύ.


- Καλή ψυχολογία. Η ψυχολογία μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην καλά
κατάσταση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Προσοχή ! Ο φόβος, ο
πανικός, η έντονη αγωνία και η ανησυχία ρίχνουν κατευθείαν το
ανοσοποιητικό. Χρειάζεται μια αποδοχή της κατάστασης και των
συναισθημάτων που μας δημιουργεί. Κατόπιν να ενεργοποιήσουμε
μηχανισμούς προσαρμογής, ευελιξίας και θετικής στάσης για εμάς και τους
άλλους, όσο μπορούμε. Αγάπη και χαρά! Η αγάπη προς τον εαυτό μας και
τους άλλους θεραπεύει. Νιώστε την αγάπη να κυριαρχεί πάνω στο φόβο.
- Καθημερινή προσευχή, εσωτερίκευση, βαθιά χαλάρωση σε σιωπή,
χαλαρωτικές ασκήσεις και όμορφη μουσική μπορούν να ενισχύσουν τη
βαθύτερη πίστη σε αξίες που είχαμε χάσει. Μπορούν να αυξήσουν την
εμπιστοσύνη και την αισιοδοξία και να γεμίσουν με νόημα τη ζωή μας. Το
χιούμορ και το γέλιο επίσης ενισχύουν το ανοσοποιητικό.
Αυτές είναι οι προτάσεις μου προκειμένου να τα καταφέρουμε. Ο covid-19 με
τις δυσκολίες του ίσως καταφέρει να μας κάνει να αποκτήσουμε συνείδηση. Ίσως οι
πληροφορίες που παίρνουμε γίνουν κατανόηση. Ας ζήσουμε επιτέλους τη ζωή μας με
επίγνωση!

Οι μέρες που περάσαμε και περνάμε ακόμα μέσα στο σπίτι είναι διαφορετικές
από ό,τι είχαμε συνηθίσει ως τώρα. Η καθημερινότητα άλλαξε απότομα. Ξαφνικά
ήρθαμε αντιμέτωποι με έναν άγνωστο εχθρό που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε. Οι
καθημερινές ειδήσεις πολλές και μερικές φορές αρκετά δύσκολες και άσχημες. Το
μυαλό μας γέμισε σκέψεις…

 

 

 

Χριστίνα Μουστάκη