Loading color scheme

6 συμβουλές γυμναστικής εν μέσω καραντίνας από τον Personal Trainer και ιδιοκτήτη του Fitness On Κων/νο Νίκα

TPL_IN

    

 Quarantine & Fitness

Μια νέα πραγματικότητα ξημέρωσε και ας είμαστε ειλικρινείς είναι κάπως τρομακτική. Υποχρεωτικός εγκλεισμός, κοινωνικές αποστάσεις, καραντίνα . Η παραμονή στο σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα προκαλέσει τόσο τη σωματική μας όσο και τη ψυχική μας υγεία. Η καθιστική ζωή, τα χαμηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία , την ευεξία και την ποιότητα ζωής . Η καραντίνα δημιουργεί άγχος, έλλειψη ηρεμίας στον οργανισμό μας. Με τα γυμναστήρια, τα στάδια και τα πάρκα κλειστά , το μόνο που έχει μείνει στα χέρια μας είναι …χρόνος . Χρόνος που πρέπει να εκμεταλλευτούμε και να επικεντρωθούμε στη φυσική μας κατάσταση. Η άσκηση αποτελεί εργαλείο για να θωρακίσουμε την υγεία μας σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο .

Ας εκμεταλλευτούμε τον κωδικό 6 του υπουργείου που μας δίνει τη δυνατότητα να αποδράσουμε από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μας . Περπάτημα , ποδήλατο , τρέξιμο ανάλογα με τη φυσική κατάσταση του καθενός . Περπατήστε στην άδεια πόλη , δείτε όσα η καθημερινότητα μας στερεί με το φρενήρη ρυθμό της . Απολαύστε όσα χάνουμε καθημερινά.

Και στο σπίτι όμως μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους που θα θέσουμε αυτή την περίοδο . Δεν απαιτείται ιδιαίτερος εξοπλισμός ή μεγάλος χώρος . Το μοναδικό που χρειάζεται είναι το ίδιο μας το σώμα και καλή διάθεση για την εκτέλεση μιας σειράς ασκήσεων , ικανών να μας δώσουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Πάμε να δούμε παρακάτω μερικές από αυτές .

1.Squats (καθίσματα ):Μια εξαιρετική άσκηση για τα πόδια αλλά και για όλο το σώμα . Κάψιμο θερμίδων,ανάπτυξη δύναμης και μυικότητας , βελτίωση της ευλυγισίας και της ισορροπίας . Μπορείτε να εκτελέσετε 4 σετ των 10-15 επαναλήψεων ανάλογα με το επίπεδο της φυσικής κατάστασης με 45″ διάλειμμα ανάμεσα στα σετ . https://youtu.be/C_VtOYc6j5c

2.Sit ups (κοιλιακοί ) : Ενδυνάμωση κορμού , ανάπτυξη ισορροπίας και σταθερότητας . Μπορείτε να εκτελέσετε 4 σετ των 10-15 επαναλήψεων με 30″-45″ διάλειμμα ανάμεσα στα σετ . https://youtu.be/_HDZODOx7Zw

3.Push ups (κάμψεις ): Μια γρήγορη και αποτελσματική μέθοδος για την ενδυνάμωση του πάνω μέρους του σώματος μας , ώμοι , στήθος , χέρια και πλάτη και μόνο μια άσκηση . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων με 45″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/0pkjOk0EiAk

4.Plank (σανίδα ) : Με την καθημερινή εξάσκηση του plank εξασφαλίζουμε σημαντικά οφέλη όπως η ενδυνάμωση του κορμού μας , η αύξηση του μεταβολισμού , η βελτίωση της ισορροπίας , η ενίσχυση της υγείας των οστών και αρθρώσεων . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 30″-45″ με 30″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/sZxrs3C209k

5.Bridge (γέφυρα ) : Η βασική γέφυρα ενδυναμώνει τους γλουτούς , τους κοιλιακούς , τους ραχιαίους μας αλλά και το ισχίο . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 30″-45″ με 30″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/xzIApQdjQnE

6.Burpees : Αυτή τη στιγμή αποτελεί τον βασιλιά των ασκήσεων για το σπίτι και έχει κυρίαρχη θέση σε κάθε πρόγραμμα . Ενδυνάμωση κορμού με το σώμα να δουλεύει συνολικά . Ενισχύουν την καρδιοαναπνευστική αντοχή και προκαλούν τα όρια μας . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων με 45″-60″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/TU8QYVW0gDU

Αυτή τη στιγμή μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο αμέτρητες άσκησες και προγράμματα να ακολουθήσετε . Η δική μου συμβουλή είναι …ΚΙΝΗΣΗ. Περπατήστε , ασχοληθείτε με τον κήπο σας , με το σπίτι σας , προπονηθείτε ,ότι είναι πιο ευχάριστο για εσάς όμως σε κάθε περίπτωση κλείστε την τηλεόραση και σηκωθείτε από τον καναπέ . Δώστε ΚΙΝΗΣΗ στο σώμα σας . Το ανθρώπινο σώμα είναι φτιαγμένο για να κινείται !!! Γνωρίζω καλά πως για όσους το fitness αποτελεί τρόπο ζωής , συνεχίζουν να ασκούνται και σίγουρα θα επιστρέψουν στους χώρους άθλησης με την πρώτη ευκαιρία . Έχουν πατήσει ένα pause αυτή την περίοδο . Ελπίζω και κλείνω με αυτή την ευχή , όσοι δεν είχαν τη συνήθεια της κίνησης στην καθημερινότητας τους και απέκτησαν τώρα , σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες και με αφορμή την αποσυμφόρηση από την καραντίνα , να διατηρήσουν την ευεργετική αυτή συνήθεια για τη ζωή τους και μετά το πέρας της δύσκολης αυτής περιόδου . Το fitness είναι τρόπος ζωής , είναι ζωή !

Strength is a choice! Stay On .

 

 Χριστίνα Μουστάκη