Loading color scheme

6 συμβουλές γυμναστικής εν μέσω καραντίνας από τον Personal Trainer και ιδιοκτήτη του Fitness On Κων/νο Νίκα

TPL_IN

    

 Quarantine & Fitness

Μια νέα πραγματικότητα ξημέρωσε και ας είμαστε ειλικρινείς είναι κάπως τρομακτική. Υποχρεωτικός εγκλεισμός, κοινωνικές αποστάσεις, καραντίνα . Η παραμονή στο σπίτι για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα προκαλέσει τόσο τη σωματική μας όσο και τη ψυχική μας υγεία. Η καθιστική ζωή, τα χαμηλά επίπεδα σωματικής δραστηριότητας ενδέχεται να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία , την ευεξία και την ποιότητα ζωής . Η καραντίνα δημιουργεί άγχος, έλλειψη ηρεμίας στον οργανισμό μας. Με τα γυμναστήρια, τα στάδια και τα πάρκα κλειστά , το μόνο που έχει μείνει στα χέρια μας είναι …χρόνος . Χρόνος που πρέπει να εκμεταλλευτούμε και να επικεντρωθούμε στη φυσική μας κατάσταση. Η άσκηση αποτελεί εργαλείο για να θωρακίσουμε την υγεία μας σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο .

Ας εκμεταλλευτούμε τον κωδικό 6 του υπουργείου που μας δίνει τη δυνατότητα να αποδράσουμε από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μας . Περπάτημα , ποδήλατο , τρέξιμο ανάλογα με τη φυσική κατάσταση του καθενός . Περπατήστε στην άδεια πόλη , δείτε όσα η καθημερινότητα μας στερεί με το φρενήρη ρυθμό της . Απολαύστε όσα χάνουμε καθημερινά.

Και στο σπίτι όμως μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους που θα θέσουμε αυτή την περίοδο . Δεν απαιτείται ιδιαίτερος εξοπλισμός ή μεγάλος χώρος . Το μοναδικό που χρειάζεται είναι το ίδιο μας το σώμα και καλή διάθεση για την εκτέλεση μιας σειράς ασκήσεων , ικανών να μας δώσουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. Πάμε να δούμε παρακάτω μερικές από αυτές .

1.Squats (καθίσματα ):Μια εξαιρετική άσκηση για τα πόδια αλλά και για όλο το σώμα . Κάψιμο θερμίδων,ανάπτυξη δύναμης και μυικότητας , βελτίωση της ευλυγισίας και της ισορροπίας . Μπορείτε να εκτελέσετε 4 σετ των 10-15 επαναλήψεων ανάλογα με το επίπεδο της φυσικής κατάστασης με 45″ διάλειμμα ανάμεσα στα σετ . https://youtu.be/C_VtOYc6j5c

2.Sit ups (κοιλιακοί ) : Ενδυνάμωση κορμού , ανάπτυξη ισορροπίας και σταθερότητας . Μπορείτε να εκτελέσετε 4 σετ των 10-15 επαναλήψεων με 30″-45″ διάλειμμα ανάμεσα στα σετ . https://youtu.be/_HDZODOx7Zw

3.Push ups (κάμψεις ): Μια γρήγορη και αποτελσματική μέθοδος για την ενδυνάμωση του πάνω μέρους του σώματος μας , ώμοι , στήθος , χέρια και πλάτη και μόνο μια άσκηση . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων με 45″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/0pkjOk0EiAk

4.Plank (σανίδα ) : Με την καθημερινή εξάσκηση του plank εξασφαλίζουμε σημαντικά οφέλη όπως η ενδυνάμωση του κορμού μας , η αύξηση του μεταβολισμού , η βελτίωση της ισορροπίας , η ενίσχυση της υγείας των οστών και αρθρώσεων . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 30″-45″ με 30″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/sZxrs3C209k

5.Bridge (γέφυρα ) : Η βασική γέφυρα ενδυναμώνει τους γλουτούς , τους κοιλιακούς , τους ραχιαίους μας αλλά και το ισχίο . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 30″-45″ με 30″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/xzIApQdjQnE

6.Burpees : Αυτή τη στιγμή αποτελεί τον βασιλιά των ασκήσεων για το σπίτι και έχει κυρίαρχη θέση σε κάθε πρόγραμμα . Ενδυνάμωση κορμού με το σώμα να δουλεύει συνολικά . Ενισχύουν την καρδιοαναπνευστική αντοχή και προκαλούν τα όρια μας . Μπορείτε να εκτελέσετε 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων με 45″-60″ διάλειμμα ανάμεσα . https://youtu.be/TU8QYVW0gDU

Αυτή τη στιγμή μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο αμέτρητες άσκησες και προγράμματα να ακολουθήσετε . Η δική μου συμβουλή είναι …ΚΙΝΗΣΗ. Περπατήστε , ασχοληθείτε με τον κήπο σας , με το σπίτι σας , προπονηθείτε ,ότι είναι πιο ευχάριστο για εσάς όμως σε κάθε περίπτωση κλείστε την τηλεόραση και σηκωθείτε από τον καναπέ . Δώστε ΚΙΝΗΣΗ στο σώμα σας . Το ανθρώπινο σώμα είναι φτιαγμένο για να κινείται !!! Γνωρίζω καλά πως για όσους το fitness αποτελεί τρόπο ζωής , συνεχίζουν να ασκούνται και σίγουρα θα επιστρέψουν στους χώρους άθλησης με την πρώτη ευκαιρία . Έχουν πατήσει ένα pause αυτή την περίοδο . Ελπίζω και κλείνω με αυτή την ευχή , όσοι δεν είχαν τη συνήθεια της κίνησης στην καθημερινότητας τους και απέκτησαν τώρα , σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες και με αφορμή την αποσυμφόρηση από την καραντίνα , να διατηρήσουν την ευεργετική αυτή συνήθεια για τη ζωή τους και μετά το πέρας της δύσκολης αυτής περιόδου . Το fitness είναι τρόπος ζωής , είναι ζωή !

Strength is a choice! Stay On .

 

 Χριστίνα Μουστάκη

 

Ο Πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Δημήτρης Γιαρένης μας στέλνει τις Πασχαλινές ευχές του

TPL_IN

Στην ατμόσφαιρα των ημερών , ο Πρόεδρος της ΕΠΣΑΝΑ Δημήτρης Γιαρένης , έστειλε τις Πασχαλινές ευχές του μαζί με το μήνυμα «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ» εκτιμώντας πως δε θα συνεχιστούν τα πρωταθλήματα .

« Σ' αυτόν το γολγοθά που περνάμε χρειάζεται να προσέχουμε και να συμμορφωνόμαστε στις υποδείξεις των ειδικών και των αρμόδιων αρχών προκειμένου να βγούμε όλοι αλώβητοι. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία .

Όσον αφορά τα πρωταθλήματα στο προσεχές δεκαπενθήμερο θεωρώ ότι θα έχουμε κατευθύνσεις από την προϊσταμένη αρχή ΕΠΟ . Στο χρονικό σημείο που βρισκόμαστε και με δεδομένο ότι χρειάζονται τουλάχιστον 15 με 20 ημέρες προετοιμασίας των αθλητών από τη στιγμή που θα ανοίξουν οι αθλητικοί χώροι θεωρώ ως μονόδρομο να γίνει αυτό που από 19 Μαρτίου έχω προβλέψει δηλαδή ΛΗΞΗ των πρωταθλημάτων όπως έχουν διαμορφωθεί από 9 Μαρτίου»

Ολυμπιακοί Αγώνες: Προτεραιότητα η μείωση του κόστους

TPL_IN

H Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή και η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων αποφάσισαν πως προτεραιότητα αποτελεί η μείωση του κόστους της κορυφαίας διοργάνωσης.

Έπειτα από την πρώτη τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση της αναβολής των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, για το καλοκαίρι του 2021, η ΔΟΕ και η Οργανωτική Επιτροπή συμφώνησαν πως πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η μείωση του κόστους της κορυφαίας διοργάνωσης

Οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως θα πρέπει να «ενσωματώσουν» όσο το δυνατόν περισσότερο, τα σχέδια που είχαν προγραμματισθεί για το 2020, όπου η διοργάνωση αναβλήθηκε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. 

Ο Γενικός Διευθυντής του OCOG, Τοσίρο Μούτο, ανέφερε για τους χώρους διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων πως ήδη υπάρχουν επαφές με τους φορείς των 43 εγκαταστάσεων, σχετικά με την ικανότητά τους να φιλοξενήσουν τα προγραμματισμένα αθλήματα το 2021. Πάντως, επισήμανε πως ακόμη είναι πολύ νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα.

Επίσης, τα μέτρα με τον πιθανό αντίκτυπο του COVID-19 θα ενσωματωθούν στον σχεδιασμό για τους Αγώνες το 2021 σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.