Loading color scheme

Εγκυμοσύνη και διατροφή. Μπορώ να τρώω για δύο;

TPL_IN


Η απάντηση είναι να  ̈σκέφτεστε για δύο ̈ και όχι να  ̈τρώτε για δύο ̈.


Μία από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μιας γυναίκας , καθώς και η περίοδος του θηλασμού,
όπου οι διατροφικές ανάγκες της ίδιας και εμβρύου την καθιστούν ως την πιο απαιτητική της ζωής
της. Είναι μία ευκαιρία κάνοντας αλλαγές στον τρόπο διατροφής να υιοθετηθούν σωστές
διατροφικές, και όχι μόνο, συμπεριφορές για μια ζωή.
Το υπερβάλλον σωματικό βάρος είναι ό, τι θέλει να αποφύγει κάθε γυναίκα κατά την εγκυμοσύνη,
ιδιαίτερα γυναίκες που και πριν την κύηση δεν ανήκαν στο φάσμα του φυσιολογικού δείκτη μάζας
σώματος. Εκτός από την εμφάνιση, σχετίζεται με ανεπιθύμητες καταστάσεις κατά τη διάρκεια της
εγκυμοσύνης όπως για παράδειγμα ο σακχαρώδης διαβήτης.
Ένα υγιές βάρος θα επιτευχθεί με μία επαρκή σε θρεπτικά συστατικά διατροφή.


Αναλυτικά

Γαλακτοκομικά προϊόντα
Δύο μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων με χαμηλά λιπαρά ημερησίως, αποφεύγοντας μη
παστεριωμένα γαλακτοκομικά και τυριά όπως το blue cheese, το κατίκι, το brie, η gorgonzola, το
camembert και άλλα παρεμφερή.
Φρούτα και λαχανικά
Έξι μερίδες φρέσκων εποχιακών φρούτων και λαχανικών θα δώσουν επαρκή ποσότητα φυτικών ινών
και θρεπτικών συστατικών. Σχολαστική σημασία στο καλό πλύσιμο τους, και αποφυγή έτοιμων
σαλατών από έξω καθώς δεν γνωρίζεται πόσο καλά έχουν πλυθεί και συντηρηθεί.
Δημητριακά
Καθημερινά 6 μερίδες δημητριακών (ψωμί, πατάτα, ρύζι, παξιμάδι, δημητριακά πρωινού κ.λ.π.).
Όσπρια
Εβδομαδιαία η κατανάλωση οσπρίων 2-3 φορές, αποφεύγοντας φουσκώματα και δυσφορία με το
καλό μούλιασμα τους και το καλό βράσιμο τους.
Ψάρια και Θαλασσινά
Εβδομαδιαία συστήνεται 2-3 φορές η κατανάλωση τους, αποφεύγοντας ωμά και καπνιστά, καθώς
και μεγάλα ψάρια όπως ο τόνος, ο ξιφίας και ο σολομός λόγω ότι μπορεί να περιέχουν μεγάλη
ποσότητα βαρέων μετάλλων.
Λευκό και κόκκινο κρέας
Το λευκό κρέας μπορεί να καταναλώνεται 1-2 φορές την εβδομάδα ενώ το κόκκινο κρέας 1 φορά την
εβδομάδα. Πρέπει να αποφεύγεται η κατανάλωση σε μέτρια ψημένα ή ωμά κρεατικά και σε
αλλαντικά.
Λίπη
Ως κύρια πηγή λιπαρών πρέπει να καταναλώνεται το ελαιόλαδο και οι ανάλατοι ξηροί καρποί.

 

 

Sandy Mersinia