Loading color scheme

Προϊόντα light. Έχω καταλάβει γιατί πρέπει να τα επιλέγω;

TPL_IN


Οι βιομηχανίες τροφίμων και ποτών προσπαθούν να δώσουν στην αγορά αγαπημένα
προϊόντα στην ελαφριά εκδοχή τους. Υπάρχουν προϊόντα πού έχουν μειωμένη ποσότητα
νατρίου, λίπους ή ζάχαρης, και από εκεί εξαρτάται η διαφοροποίηση ή όχι σε θερμιδική αξία
με το κανονικό προϊόν. Στην προσπάθειά να μην χαθεί η ωραία γεύση ενός τρόφιμου με την
αφαίρεση του λίπους προστίθενται άλλα συστατικά, συνήθως ζάχαρη, γλυκαντικά ή αλάτι.
Η διατροφική ετικέτα στη συσκευασία μπορεί να δώσει κάθε πληροφορία ώστε να
γνωρίζουμε τι επιλέγουμε.
Επιλέγοντας την light εκδοχή ενός τρόφιμου ή ποτού στόχος είναι να επιτευχθεί το να μην
υπάρξει θερμιδικό πλεόνασμα στην ημερήσια πρόσληψη. Όμως η αφαίρεση ή η μείωση
ζάχαρης και λίπους από ένα προϊόν σημαίνει πως έχει μειωμένες θερμίδες ή λιπαρά και όχι
πως μηδενίζει θερμιδικά. Η επαναπαυμένη μεγάλη κατανάλωση light προϊόντων νομίζοντας
πως «δεν παχαίνουν» μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα και τελικά το βάρος του
ατόμου να αυξηθεί. Επομένως τα προϊόντα light δεν αδυνατίζουν, όπως δεν υπάρχει κανένα
τρόφιμο που το κάνει, απλά επιλέγοντας τα μπορούμε να έχουμε στη διατροφή μας
αγαπημένες γεύσεις που δεν θα θέλαμε να αποχωριστούμε.
Θέλοντας είτε στοχεύοντας σε διατήρηση βάρους είτε ακολουθώντας ένα διατροφικό
πρόγραμμα για μείωση βάρους (πάντα με τις οδηγίες ενός διατροφολόγου) για παράδειγμα
μπορεί να γίνει:
-Κατανάλωση ενός light αναψυκτικού αντί ενός κανονικού.
-Αντικατάσταση σε ένα τυρί κρέμα με ένα στη light εκδοχή του.
-Προτίμηση σε δημητριακά προϊόντα (όπως παξιμάδι ή φρυγανιές) με μειωμένο αλάτι και
ζάχαρη.
-Επιλογή παγωτού με 0% ζάχαρη και 0% λιπαρά.
-Επιλογή ζελέ φρούτων στη light εκδοχή του κ.ά.

Έχουμε πάντα γνώμονα μια καλή διατροφή σε σύνολο για την καλή λειτουργία του
οργανισμού μας, πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, δημητριακά, όσπρια, γαλακτοκομικά, ψάρι
και κρέας.

 

 

Sandy Mersinia