Loading color scheme

Νιώθεις κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας; Μάθε τι σου λείπει !

TPL_IN

Νιώθεις κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας;


Οι υποχρεώσεις πολλές, οι απαιτήσεις για να βγουν οι δύσκολες ημέρες εις πέρας
ακόμα περισσότερες και οι δυνάμεις σου αρχίζουν να σε εγκαταλείπουν. Μια
γρήγορη παύση για μια γουλιά καφέ «να σε ξυπνήσει» ή ένα γλυκό σνακ «να
πάρεις ενέργεια» και πάλι πίσω στην προσπάθεια να ανταπεξέλθεις. Πριν όμως
πατήσεις pause, δες τι μπορεί να εξηγήσει τη ατονία σου.


«Νιώθω σαν να έχω τρέξει»
Η έλλειψη μαγνησίου μειώνει τα επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό με αποτέλεσμα
να νιώθουμε εξαντλημένοι. Επέλεξε μία μπανάνα σαν σνακ. Εύκολη επιλογή για το
γραφείο γιατί η φλούδα της βγαίνει εύκολα και οι θερμίδες της φτάνουν τις 105 σε
μια μετρίου μεγέθους, δηλαδή πολύ λιγότερες από κάποιο γλύκισμα. Ακόμη, είναι
πλούσια σε φυτικές ίνες, μας παρέχει βιταμίνες Α, Β, C, Ε, κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο,
σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φώσφορο.


«Θέλω ένα γλυκάκι επειγόντως»
Τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού τείνουν να μειώνονται κατά τη διάρκεια της
ημέρας λόγω των επίπεδων γλυκόζης στο αίμα. Πρέπει να κρατάμε τα επίπεδα αυτά
σταθερά μέσα στη μέρα ώστε να μην αισθανόμαστε υπογλυκαιμία. Μια γλυκιά
επιλογή σνακ μπορεί να είναι μία γκοφρέτα με σοκολάτα υγείας, μια μικρή πλάκα
σοκολάτας υγείας, ένα μικρό παστέλι ή ένα δροσιστικό ζελέ φρούτων χωρίς
ζάχαρη.


«Έναν καφέ να ανοίξει το μάτι μου»
Η καφεΐνη μας τονώνει και μας κρατά σε εγρήγορση, ενισχύει την πνευματική και
σωματική απόδοση και μας φτιάχνει τη διάθεση. Τόσο ο κανονικός καφές όσο και
αυτός χωρίς καφεΐνη περιέχουν πολυφαινόλες, οι οποίες είναι χρήσιμες
αντιοξειδωτικές ουσίες που ρυθμίζουν τη γλυκόζη στο αίμα, προλαμβάνουν τους
θρόμβους και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες. Για τους λάτρεις του τσαγιού, ο
συνδυασμός τεΐνης (ένα αλκαλοειδές παρόμοιο με την καφεΐνη), και θεανίνης
καταπολεμά την κόπωση και βοηθά στην καλύτερη συγκέντρωση.


«Δεν έχω άλλη αντοχή, τα παρατάω»
Ο σίδηρος επιτελεί πολλές ζωτικές λειτουργίες του οργανισμού. Η έλλειψη του
προκαλεί αίσθηση εξάντλησης και δημιουργεί αρνητική διάθεση. Ανάκτησε τη
χαμένη σου ενέργεια καταναλώνοντας κόκκινο κρέας ή συκώτι, φακές σε
συνδυασμό με κάτι όξινο όπως ξύδι ή χυμό λεμονιού όπου ενισχύει την
απορρόφηση του σιδήρου και σπανάκι στη σαλάτα σου.


«Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ»
Η σωστή διατροφή επιδρά και στο μυαλό εκτός από το σώμα σου. Για την καλή
εγκεφαλική σου λειτουργία ενίσχυσε τη βιταμίνη Β στον οργανισμό σου επιλέγοντας
σολομό ή πέρκα, δημητριακά προϊόντα ολικής άλεσης και όσπρια. Επίσης μείωσε
την κατανάλωση αλκοόλ, όπου προκαλεί την μείωση της βιταμίνης Β.

 

 

 

Sandy Mersinia